Icoana Făcătoare de minuni de la Crasna a ajuns la Costiceni (31 martie 2014)

Icoana Făcătoare de minuni de la Crasna a ajuns la Costiceni (31 martie 2014)

Luni, 31 martie, în localitatea Costiceni din raionul Noua Sulița, a avut loc un eveniment remarcabil pentru viața spirituală a localnicilor.
Biserica Sf. Ierarh Nicolae, în frunte cu părintele paroh Aurel Pițu, a găzduit cu mare drag și cu brațele deschise cele mai valoroase tezaure creștin-ortodoxe ale Regiunii Cernăuți: Icoana Făcătoare de Minuni de la Crasna și moaștele sacre ale douăzeci și trei de Sfinți-ortodocși, printre care se numără Sf. Nectarie și Sf. Luca al Crimeei.
Sfânta și Dumnezeiasca Liturghie a fost oficiată de nouă preoți din diferite localități ale raioanelor Noua Sulița și Storojineț.
În această zi bine-dispusă, o mulțime de credincioși de toate vârstele, mai ales tineri și copii, au venit la Biserică să-și pună toate speranțele în puterea tămăduitoare a obiectelor sfinte.
Parohul Bisericii, părintele Aurel spune că este o binecuvântare a lăcașului sfânt că Icoana a ajuns aici pentru a treia oară.
„Dacă în fața icoanei făcătoare de minuni de obicei vedem fața Maicii domnului cu pruncul în brațe, pe partea cealaltă vedem chipul domnului Hristos care a apărut sine stătător din Sfântul Mir. Am făcut acest pas din motiv de ascultare a Macii Domnului, și vreau ca bucuria mea duhovnicească să fie împărtășită cu toată lumea de bunăcredințăˮ, menționat el.
Credincioșii au venit la Biserică, să se roage pentru familiile lor și pentru sănătate:
Victoria: „În această zi, m-am rugat pentru sănătate, gospodărie, copilași, pentru pace și liniște în țarăˮ.
-  Mihai: „ M-am rugat pentru liniște și pace în țară, pentru un trai mai decent, pentru prosperitateˮ.
-  Zinaida:„Am venit la Biserică să mă rog pentru sănătatea nepoțeilor mei, sper că Icoană și sfintele moaște să mă ajuteˮ.
-  Ana: ”Am auzit că Biserica noastă v-a găzdui Icoana de la Crasna, oamenii spun că ea vindecă multe boli și aduce fericire în familie, de acea am hotărât să vin să mă rog și euˮ.
-  Vasile: „lumea noastră s-a destrăbălat un pic în ultimii ani, vedeți ce se face în țară... mă bucur că astăzi au venit atâția tineri, personal m-am rugat pentru binele copiilor mei și pentru prosperitatea țării noastreˮ.
Tot în această zi, credincioșii au participat la Taina Sfântului Maslu aducând la Biserică puțină făină și ulei.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii