Lipsa dragostei de Preotul Igor Andronachi

Lipsa dragostei de Preotul Igor Andronachi

În orice clipă a vieții, în ce moment s-au la ce vârstă nu am fi, dacă ne putem întrebarea nouă înșine s-au întrebăm pe cei din jurul nostru ce le lipsește acuma oamenilor, cred că toți într-un gând am răspunde că tuturor ne lipsește Dragoste. 

Dragostea lipsește din viața noastră. Și uitându-ne în jur observăm că oamenii sunt tot mai reci. Lumea întreagă este din ce în ce tot mai nesigură. Problemele sunt tot mai mari, păcatele sunt tot mai grele, iar relațiile între oameni sunt tot mai apăsătoare pe suflet. A întrat în obișnuința noastră că în loc să ajutăm, noi criticăm. În loc să înțelegem, să judecăm, și în loc să ne rugăm, la fel judecăm. 

Ne-am obișnuit cel mai mult să ne gândim la ceea cum suntem noi, cum ne simțim noi, și mai puțin să ne gândim la cum sunt și cum se simt ceilalți. Poate că încă nu e timpul să înțelegem, s-au vom înțelege când va fi prea târziu că în viața aceasta fără dragoste nu vom putea niciodată să reușim să facem lumea mai bună... Noi cu toții avem defecte. 

E și normal, doar suntem oameni, greșim... păcătuim... supărăm... judecăm... apoi poate și ne cerem iertare. Însă dacă ne vom cere iertare fără de inimă plină de dragoste, plină de compasiune și respect, toate acestea ar fi degeaba. Uneori ți-e rușine să-i spui cuiva ceva din interiorul inimii tale, din frică că acela doar se va bucura... Acestea și multe altele se întâmplă acuma când noi am putea trăi într-o lume mai bună, mai frumoasă. Nu zic perfectă pentru că nici noi nu suntem perfecți. Însă ne dorim să trăim și am putea trăi într-o lume plină de dragoste. Dragoste este Dumnezeu, și dacă vom trăi Pentru Dumnezeu, În Dumnezeu și Cu Dumnezeu, v-om trăi în Dragoste. Dar noi am început tot mai mult să-l alungăm din viața noastră pe El, am început să avem tot mai puțină dragoste... De am avea mai multă dragoste cât de bine ar fi!!!

Igor Andronachi
Preot Paroh la Movila

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii